المثبتون بعد الرجيم المثبتون بعد الرجيم
recent

آخر الأخبار

recent
recent
جاري التحميل ...

  1. بارك الله بالباش المهندس وكل القائمين على الصفحة ربنا يوفقكم ويجزيكم الخير

    ردحذف

ميدو يبدأ التثبيت بعد خسارة ٦٦ كيلو من وزنه

ميدو يبدأ التثبيت بعد خسارة ٦٦ كيلو من وزنه
ابو براء يبدا تثبيت

ميدو ابو براء من الناس المحترمة أوي و بحيي كل الناس الي تعرفه ... و انا طلعت عينه اليومين الي فاتوا قبل الايفنت ربنا يباركلك و يجعله في ميزان حسناتك ان شاء الله ..ابو براء ما شاء الله خس أكثر من ٦٦ كيلو عاش طول حياته على اساس ان هو عمره ما هيخس اسيبك انت تتكلم بس انا عايز أشعر فيك و متنساش الحتة بتاعت اللحاف... أبو براء🎤 ههههه الحمد لله رب العالمين انا بسلم على كل اسرتي الغالية الجميلة لو نفسك تخس احنا من غيركم مش هنبقى و لا كنا هنكون فجزاكم الله خيرا ربنا يجعلكم دايما سند و نافعين الغير ده اولا الحاجة التانية انا الحمد لله بقالي مثبت شهرين و شوية بفضل الله متخطتش ٧٠ عايش حياة طبيعية جدا بفضل الله ربنا يجعله في ميزان حسنات كل الي ساعدنا البشمهندس و فريق العمل جزاكم الله خيرا
م.مصطفى 🎤ابو براء كان جايبلي هدية شنطة الخضار الجميلة الي احنا عرضناها قبل كده بشكرك جداا.. خبير خضروات
شاهد الفيديو
ابو براء🎤 حبيبي يا هندسة... على فكرة الخضار عامل أساسي في انك تكمل هي سبحان الله هي ثقافة غذاء
م.مصطفى 🎤على فكرة انا لما آكل من غير خضار بحس ان الاكل ناقص و مبشبعش  لما يكون فيه خضار احس اني اكلت و جسمي مبسوط و مرتاح..هنتكلم في حاجتين قولهم الاول انت خسيت من كام لكام... ابو براء🎤انا كنت ١٣٦  نص حاليا ٧٠  الحمد لله
م.مصطفى 🎤قولهم بقا على حكاية اللحاف
ابو براء🎤ههههه طيب.. كنت اصريت في حلقة قبل كده مع البشمهندس اني اعيش حياة النحافة و اني ابقى اقل و ده غلط و نزلت بوست بيه ..القصة اني كنت نايم و كان في الشتاء و زوجتي كانت متعودة انه فيه كتلة لحم على السرير هرم كده موجود فبتخش تصحيني من النوم..م.مصطفى🎤و اللحاف عمال يطلع و ينزل هههه
ابو براء 🎤ههه اه فلقت الهرم ده مش موجود فنزلت و ترن عليا لحد ما اكتشفت اني موجود فقالت لا ارحمنا الراجل ده معرفوش مش ده الي كان موجود ده بس
م.مصطفى 🎤قولنا تختار الخضار الصحي ازاي يعني ازاي يبقى صابح ...
ابو براء🎤هو الخضار ما دام مش ذبلان يبقى صابح يا هندسة بس كده... الخضرة عموما هتجيبها متديهاش مية خالص يعني لو غسلتها وحطتها في الثلاجة هتفسد 
م.مصطفى 🎤والدتي كانت بتلفها في ورق جرنال... ابو براء 🎤ممتاز بس لو هتغسله تستنى اما ينشف و بعد كده يتلف في جرنال او في قماشة و تحطه في الثلاجة 
م.مصطفى 🎤اتبعت اي انظمة على الصفحة
ابو براء🎤 انا كنت مع المسابقات على طول 
م.مصطفى 🎤فرقت معاك المسابقات 
ابو براء 🎤اه طبعا المسابقات كانت تبقى قصيرة لدرجة عارف اني هخلص المسابقة دي اكون نزلت ٩ كيلو و فعلا انزل ٩ كيلو
م.مصطفى 🎤تقول ايه للناس الي تخش معانا المسابقات و تدلع... ابو براء 🎤لو عايز تلاقي نفسك لازم يكون فيه التزام هو الي هيخليك تنجح...م.مصطفى 🎤و الله الي يلتزم بالمسابقات هيشوف نتيجة مبهرة ... ابو براء 🎤و هعيش حياة صحية صحيحة 
م.مصطفى 🎤 كده انت نزلت ٦٦ مبسوط بتركب العجلة ،بتجري، مراتك مش بتلاقيك تحت اللحاف و بدور عليك راح فين ده كان عندنا كتلة ههههه ربنا يباركلك يا رب و بإذن الله متجمعين في الخير و بشكرك تاني على المجهود الي انت عملته و على انجازك و انك رجعت نفسك للحياة من جديد صحيح الصفحة ساعدتك لكن الإنجاز ده بتاعك انت 
ابو براء 🎤و احنا مهما قدمنا للصفحة مش هنوفيها حقها و الله ...م.مصطفى🎤انا بشكرك على اصرارك للتغيير الي مش موجود عند ناس كثير ربنا يكرمك.

كاتب الموضوع

لو نفسك تخس
مساحة إعلانية

التعليقات

مساحة إعلانية

اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

عن المدونة

المدونة تحتوي على كافة المعلومات والنصائح والأنظمة الغذائية التي يبحث عنها كل من يريد انقاص وزنه بشكل صحي وسليم و تعرض ايضا بعض الانجازات وقصص نجاح لكثير من الاشخاص الذين نجحوا في انقاص اوزانهم من تلك النصائح والانظمة الغذائية والتى كانت سبب في تغيير حياتهم بالكامل ، وتضم المدونة شرح تفصيلي لتلك الانظمة مدعمة بالفيديوهات ، وايضا تحتوى المدونة علي بعض النصائح بشكل مبسط جدا وذلك من خلال الفيديوهات ، ويوجد ايضا مسابقات بين الاعضاء كى يتنافسو والوصول لأهدافهم ، المدونة هى موسوعة متكاملة لتغيير الانسان

تغريداتي علي التويتر

حمل تطبيقنا

إحصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

المثبتون بعد الرجيم